silence is a scary sound.

jag har kommit fram till att jag på senaste tiden har blivit en person som vill ha människor runt mig hela tiden. visserligen har jag nog i stort sett alltid varit sådan, men kanske inte riktigt i samma utsträckning som nu. jag vill hitta på saker med folk hela tiden, och inte spendera så mycket tid ensam. att bara sitta hemma och uggla är verkligen ingenting för mig. men visst är det så att det ibland bara är skönt att ta det lugnt hemma, men för det mesta vill jag ha någon vid min sida. de två senaste dagarna har jag varit hemma och ätit middag med min kära familj, det är alltid trevligt. men både igår och idag har jag direkt när jag åkt hemifrån börjat fundera på om det kan finnas någon som vill hitta på något. både idag och igår har det dock slutat med att jag spenderat kvällen själv. igår kväll satt jag dock halva natten och pratade med en kompis på msn, och det känns som om jag kommer göra något liknande ikväll. även fast min tanke är att skära ner på dataanvändandet och istället gräva ner mig i sängen med en härlig bok, så brukar det endast stanna vid just den där tanken. fast samtidigt så är ju faktiskt bokens värld en härlig värld, för där är man aldrig ensam.

Kommentarer
Postat av: HannaH

Haha, aa, tänk om tanken kunde bli verklighet ;D

2009-04-06 @ 23:37:33
Postat av: HannaH

SV; haha, jag hoppas på det! :)

2009-04-07 @ 23:21:34
Postat av: camilla

haha oja vi krm vara hetast:P

2009-04-08 @ 17:57:45
URL: http://camillakindblom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Känner precis samma sak.. Vill aldrig vara ensam. Skönt att vara med någon hela tiden, annars blir man rastlös. Kommer ju hem snart då ses vi :)

2009-04-09 @ 10:29:09
URL: http://carolinebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0