what are we afraid of?

att sitta uppe långt in på småtimmarna med ett glas vin och en god vän är mer än okej. det är ofta de gångerna som man verkligen pratar med varandra på riktigt. undrar om det beror på att det är mitt i natten, vinet eller den goda vännen som man har vettiga samtalsämnen? antagligen en kombination av de tre. samtidigt är det inte så vettigt att det är just vid de tillfällena som man kan prata på riktigt, för varför ska det krävas lite alkohol i blodet för att man ska få fram det där som kan vara så svårt att prata om annars? när man är goda vänner ska man bara kunna säga det rakt ut, utan att känna att det är jobbigt. men det är väl så, att med de där glasen vin i sig så blir man lite modigare, och känner att nu, nu är det dags att snacka. hur som helst så är det egentligen rätt sorgligt, för det kan också bli så fel de gånger som man pratar om djupa grejer på fyllan, samtidigt som det är så mysigt med det där glaset vin och vännen i ett kök och djupa konversationer långt in på småtimmarna.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Svar: Jo jag vet, men jag är nästan säker på att jag vet var och vad jag vill söka! och just nu lutar det åt civilekonom i linköping eller umeå, eller bara ekonom i gävle. så vi får se :)



Ja för det känns inte kul att var apå en träning och bara känna sig ivägen och själv heller inte få någon framgång/utveckling på träningarna. Så de känns trist! Men, det kanske bara är en lite period just nu ? för nån månad sen var allt på topp istället!? :(

2009-04-14 @ 17:06:06
URL: http://kvarfordh.blogg.se/
Postat av: Jossan

svar: Jo men jag håller med dig där! men det konstiga var att på träningen i tisdags var det superkul igen, vilket gör det hela ännu svårare! :S men men, de löser sig nog på ngt bra sätt :)

Ja meddelanden blir lätt långa om man gillar att prata (skriva) ^^ hehe.

2009-04-16 @ 10:31:21
URL: http://kvarfordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0