when you say nothing at all.

ibland är det sjukt skönt att prata med folk som man inte känner så bra. det kan vara om allt och ingenting, och det känns bara så himla bra att få babbla av sig och tömma på massa tankar och annat som kretsar i skallen. för ofta kan det vara skönt att prata av sig med folk som inte vet så mycket om en. även om det inte handlar om att prata om superdjupa grejer, utan mer bara vardagens händelser osv. för ibland tycker jag nämligen att en del av mina vänner inte riktigt vill lyssna på det jag har att säga, när det bara handlar om saker som de tycker att de har hört om tusenmiljoner gånger tidigare. då är det istället skönt att få prata med någon som inte har hört: "jag vet inte om jag vågar börja med fotbollen igen", femtioelva gånger tidigare. nu vill jag dock inte framställa det så att jag bara har en massa vänner som inte vill lyssna på mig, för så är det verkligen inte! men som sagt, ibland kan den lilla känslan krypa sig på, och då är det skönt att snacka med någon ytligt bekant istället. och det som är ännu trevligare är, att de där ytligt bekanta kommer snart inte vara endast ytligt bekanta längre, utan istället bli en vän, och det är något som jag gillar.

Kommentarer
Postat av: H

SV; aa full på heltid! ;)

2009-04-02 @ 23:08:15
Postat av: Jossan

Håller 100% med dig! Kunde inte ha sagt det bättre själv :)

2009-04-03 @ 08:40:01
URL: http://kvarfordh.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jo,det är jävligt drygt faktiskt. Men jag kommer nog vara jävligt nöjd sen när den är klar:)

2009-04-03 @ 10:36:20
URL: http://karlsssons.blogg.se/
Postat av: camilla

sv; haha jo, fråga inte varför men :D

2009-04-03 @ 12:30:17
URL: http://camillakindblom.blogg.se/
Postat av: camilla

ja man får väl det, men är helt sjukt slut ;O Jasså, men gör det då :) Var du kul ute igår?:)

2009-04-05 @ 20:27:17
Postat av: camilla

sv: okej förståår :) Joda det gick bara bra faktiskt även fast jag var gryymt trött :S

2009-04-06 @ 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0