cus you're leaving on a jetplane.

imorgon lämnar en kär vän mig, eller om några timmar närmare bestämt. fast nej, han lämnar ju inte mig. han kommer alltid vara en kär vän. men han lämnar vår lilla håla för att åka och jobba utomlands i en sisådär åtta månader. jag är galet glad för hans skull, men det kommer bli mindre kul för mig. ja, jag är lite ego, och det får man vara ibland. jag tycker att det är hemsk tråkigt att han åker, för vi har blivit riktigt bra kompisar på sista tiden. därför kommer det kännas galet tomt. men, i september kommer jag träffa honom, för då åker jag dit han är. sen är det inte helt omöjligt att det blir en sväng lite tidigare också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0