i just wanna be your good friend.

inte nog med att jag älskar nya bekantskaper, så älskar jag mina riktigt gamla vänner också. och några av dem kom hem från en liten resa idag. det var ett mycket kärt återseende må jag säga. för vad skulle livet vara utan sina riktiga oldisar? nej precis, inte mycket alls. de ger mig lycka, glädje och kärlek, och det är allt som behövs för mitt välbefinnande. något som också bidrar till mitt välbefinnande är vänner som bryr sig om mig, och idag har några otippade faktiskt visat riktig omtanke. jag blir riktigt varm innombords när jag tänker på det. för ibland får jag känslan av att en del kanske inte tycker om mig, för att jag är för på? och med det menar jag att jag är ju faktiskt den som hör av mig, även när det gäller nya bekantskaper, och en del kan ju faktiskt tycka att man är lite mysko som helt plötlsigt börjar höra av sig jättemycket, trots att man inte känner varandra så bra. men sen är jag ju den som överanalyserar allt också.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Svar: haha ja kanske det! jomen du är gymnasieekonom, men inte diplomerad sådan! de är ngt nytt dom kommit på runt om i sverige ^^. Då har man läst fler "ekonomi-kurser" osv. Men men, det är ju inte hela världen :D

2009-03-31 @ 23:20:13
URL: http://kvarfordh.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sv; haha jaa, lite kul, men fan va galet! :P

2009-04-01 @ 12:30:50
URL: http://hannell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0