love isn't that hard to find.

nya vänner och bekantskaper är bland det bästa som finns. det tycker i alla fall jag. och det är något som jag har sett till att skaffa mig på senaste tiden. det känns även som om min umgängeskrets har förändrats, och jag kan inte annat än att gilla det. för det är ju faktiskt så, att omväxling förnöjer. jag har börjat umgås mer och mer med massa brudar som är så sköna att man inte vet vart man ska ta vägen. jag har ett konstant leende på läpparna när jag är med dem, och sånt gillas. där behöver inte jag vara den roliga lilla smurfen, för det finns gott om andra med den rollen. att ha tråkigt med dessa brudar, det går bara inte. vi kan bara sitta och småglo, trots det stormtrivs i alla fall jag. och det är ju bara att hoppas att de trivs med mig med.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag trivs med dig :)

2009-03-31 @ 10:40:50
URL: http://emeliebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0