sometimes it's the smallest things that make you happy.

inatt satt jag uppe som den nattugglan jag är. egentligen är det inte alls okej att jag gör det. för det innebär att jag är jättetrött om dagarna. nog för att jag inte behöver vara så pigg och glad på jobbet, oftast. men det känns i alla fall ganska dumt och onödigt att gå och vara trött hela dagarna. hur som helst så fick jag ett sms denna natt sådär vid halv två tiden. det var från en troligen ganska full vän. jag svarade på det och sedan vid kvart över två kom nästa. det förstod jag dock inte så mycket av, men hur som som helst blev jag glad. oavsätt om det är så att jag kanske ligger först på hans kontaktlista, då mitt namn har en tendens att ligga ganska högt upp, och tanken egentligen inte var att skicka till mig, så tänker jag inte tro det. jag vill tro att han skickade till mig sådär mitt i natten på fyllan, för det gör mig glad. och glad är något jag gillar att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0