this is the start of something new.

idag fick jag nog. jag raderade min gamla blogg, tog bort alla tusenmiljoner album jag har lagt upp på fejjan och tog bort taggen på alla foton på mig. jag hade kommit till den punkten då jag kände att det var dags att lägga ner. varför ska alla ha en sådan insyn i mitt liv? eller snarare, varför delar jag med mig så sjukt mycket? visst är det kul för det mesta, men ibland kan det vändas emot en. då blir det mindre kul. och just så kände jag idag, eller så känner jag just nu. jag bor trots allt i staden där alla vet allt om alla, så varför späda på ännu mer? trots det har jag startat denna blogg, men i den här kommer jag skriva annorlunda. eller det är i alla fall tanken...

Kommentarer
Postat av: kalleankapartiet

Lycka till med bloggen. :)

Postat av: Alexandra och Maria

stampar runt här på sidorna och hamnade på din, alltid roligt med nya bloggar så man får följa med från början:D

Här ska vi kika in fler gånger:D

ha en skön kväll kramar

2009-03-30 @ 19:04:18
URL: http://babsanwader.blogg.se/
Postat av: camilla

söt du är. Jag kan förstå dig, ibland känner jag oxå bara för att radera allt och börja på nytt. Vore ju lite skönt faktiskt.

2009-03-31 @ 16:08:58
URL: http://camillakindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0